allt på en gång!

saker överallt och ingenstans



Ah, håller på att packa, städa, tvätta och dona här hemma.
Men liks förbannat ser det ut som om åskan hade slege ner här hemma xD
haha, hur lyckas man??!! :P
Samtidgt så orka ja inte lyfta alla saker själv så då lämnar jag dem sakerna
till senare.
Sedan börja man plocka och dona på nästa ställe och nu vet jag inte hur jag ska bära mig åt xD
Ahh ibland är man bra korkad ^^
Nåväl de fixar sig, ska hämta släpvagn och kasta på en massa rat som ska till soptippen
imorgon.
Sedan kan vi ställa ner allt i garaget så länge tills vi ska flytta, då kan Marie flytta in
sina saker också :P
Haha ja detta ska bli roligt :)



Så nu måste jag börja ta tag i saker, men inte lätt då lilla Sofie är vaken.
Hon bruka sova 2 timmar, men idag sov hon endast 20 min och vill inte sova mer.
Så allt blir inte alltid som man tänk sig :P
Men man kan ju inte alltid planera allt i förväg :P



Näe dags att fortsätta :)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0