bilbingo i Rossön

sista gången inför vintern


Mamma ringde tidigare och sa att hon kunde vara barnvakt medan jag far på bingon i Rossön =)
Vart hur glad som helst för de, så ja och Marie for iväg =)
Som vanligt ordning går man och spelar på chockladhjulet eftersom de är det ända man bruka vinna
på :P
Ja så vann ja 2 plopp :) Inte illa men tog snabbt slut.
Självklart hade man vart och köpt sig en cola på TB :)
Drack upp den innan vi ens va framme på bingon...

Jaha då vi kom till 3 brickan höll jag på kissa på mig!! :O
Ja gatt ju gå på toa, så smart som man är tar man med sig sin bricka för att inte missa
några nummer!
Tror ni inte på faan att ja få bingo då ja sitt och pissa.
Våga verkligen inte ropa bingo därifrån så skynda mig som satan.
Tur va var de en anna människa som ropat bingo men hade dutta i fel nr.
Så jag hann till kontrolanten och vann 300 spänn!
Haha inga pengar egentligen men vann gjorde jag och på de roligaste sättet med!
haha skrattade så jag grät xD
Men vart inte med vinst, varken på chockladhjulet eller bingon.
Men kul hade jag och de va första gången jag vunnit på Rossöbingo ever!

Tack mor som va snäll och satt barnvakt och min lilla älskling!
Nu ska man gå åh lägg sig!
En dag närmare flytt! Saknar min älskling så himla mycket!

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0