dagarna går sakta

Timmar, minuter sekunder!


Räknar dom varje dag men sakta går de.
Spelar ingen roll om jag så städar, tvättar går ut och går så går dagarna långsam :(
Saknar Jocke så himlans mycket och d gör lillpiga med.
Varför kan inte tiden gå lite fortare så man få komma ner till göteborg nån gång.
Plockar och städar ut huset, men de går sakta de med.
Är inte alls kul att göra allt själv :(
Har sagt att jag ska ta itu med källarn hela veckan.
Men de händer inte så mycket, samtifigt är det svårt då Sofie är vaken.
Kan inte lämna hon själv uppe medan jag är nere och grejsar.
Aja de ska gå på nått sätt, tur mamma kan vara barnvakt lite :)

Imorgon ska jag på rossöbingon och hoppas på storvinsten ;D
Önska mig lycka till :)

Sofie är världens sötaste tjej ska ni veta!
Hon mår i alla fall bättre nu och d känns himlans bra!
Hon vaknar bara 2 gånger på nätterna nu :)
Hoppas hon snart sover hela näterna :)

God natt på er!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0