förlovad 1 år idag

Kärlek


Idag har jag och Jocke vart förlovade ett år :)
Den 6 november har vi vart tillsammans i två år =)
Älskar min underbara Joakim så mycket <3
Tiden går så fort när man har roligt säger man ju och det
stämmer :)

Vi var och åt på annörjans indag, dom ska tydligen stänga där
den 28/8.
Vilket jag tycker är tråkigt, men kan kan ju inte få allt.
Sedan ska vi ju flytta ner till gbg så de gör int na xD haha
Men mysigt var de:)

Sofie sov inte länge idag på lunchen, kasnke högst bara 30-40 min.
Vilket inte är bra, hon bli så trött på kvällen att hon somna rakt upp och ner.
hihi sött är de, men då vakna hon så många gånger på nätterna ist.
Hon är så go våran lilla tuss :)
Hon tar leksakerna sina och hä upp dem i luften och säger "titta"..
Hihi så sööt när hon gör d :)
Speciellt när hon får en colaflaska kan hon säga titta :P
De är mammas tjej de:)
Sedan har hon jcokes minspel ^^^haha
hans bekymmerrynkor i pannan, knäpper man kort ser hon lullig ut
som jocke bruka göra :P haha
Ja våran lilla tjej är klok hon!

Nåväl sitter här och funderar, flytten ner till Gbg är jobbig som satan!
Inte på ett så sätt att jag ånga mig utan att de är så mycket att fixa
och göra innan vi ska flytta.
Men de ordnar sig alltid på nått vis :)
Längtar tills ja få se lägenheten med :)
Göteborg är verkligen fint ska ni alla veta :)

Näe ska va social med älskling nu!
Puss på er<3Ny bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0