Fredag

Inte mycket gjort


Näe har inte alls fått mycket gjort med huset idag!

Idag for jag, lillgumman och Marie till Ström för att handla lite.
Ja visst, dagen har gått och jag har inte hunnit nått med packning eller städning.
Hmm, aja de få bli imorgon d =)

Nu sitter man själv i myyys soffan och titta på tv och dumma sig vid datorn.
Men nått saknas och det är min karl, har är för långt ifrån mig!
Men tur de bara är 2 veckor kvar tills vi få ses igen! <3
3 veckor är ju ingen tid mot de vi har framför oss :)
Vi har ju hela livet på oss, men det är ändå jobbigt att vara ifrån varandra.

Har gått väldigt dåligt med min bantning och de måste fixas!
Ska de vara så svårt att sluta äta gosaker?
De gick så bra då jag gick på pulver, men hungrig var ja konstant ist :S
Hur ska man göra da?
Är i alla fall ute och går varje dag och längre ska stäckorna bli.
Måste bara sluta med gosakerna och äta ordentligt.
Jocke och jag ska börja gymma tillsammans :)
Jag längtar så ja döör efter ett gym för tillfället. :P

näe ska ta mig ett bad sedan gå och lägga mig.
Har en morgonpigg liten jänta :)
Det är bra, för då börja man mornarna med att gå på promenix och de piggar upp en =)

Tack för kommentarna :) <3

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att eran unge är en av dom sötaste jag nånsin sett! Hon kommer bli riktigt fin när hon blir större. Och ni verkar vara så otroligt fina föräldrar så jag tror inte att de bara är utsidan som kommer va otroligt fint, även insidan :) Tycker du gör de skit bra som fixar med flytt samtidigt som du har ett litet barn att ta hand om! Hoppas de löser sig med lastbil o så :)

2011-08-19 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0