Helg

En vecka kvar


Lördag och man sitter själv i soffan med en godispåse!
Varför varför faller man alltid till godispåsen då man e själv?!
Kan man bara inte ta e frukt eller bara vatten??!
Aja de får gå för denna helg, för nästa helg får jag nämligen träffa älsklingen<3
Ska bara skutta i famn på han!! Aldrig släppa taget! =)
Han betyder så otroligt mycket för mig!
När vi kommer ner till Göteborg ska vi börja på gym tillsammans :)
Ska bli hur kul som helst!
Tror att kommer gå fort där nere, mot de har gjort när man vart utan han i 2 veckor nu.
Men Sofie är hela månader, tiden går fort hon är snart ett år.


har varit en latdag idag och de är skönt att bara lata vissa dagar!
Suttit vid tv hela dan typ ^^
Jag och Sofie =)
Har vart en mysdag med min lilla tös =)
Man måste ha sånna dagar med =)

Börja bli höst ute, kalla kvällar och dimmiga nätter.
Massa fina färger och frisk luft!
Hur härligt som helst, älskar hösten den bästa tiden på hela
året.
De är inte bara för att de är jakt :P
Just den friska luften och lunget man känner.
De bli mörkare ute och man kan tända massa ljus!
Härligt säger jag bara! =)
Imorgon blire långpromenad som gäller igen!
Nu SKA jag sluta med sötsaker!!

Köpte massa kläder åt Sofie i stan och inhandlade även en skitsöt jacka åt
henne.
Hon är hur söt som helst min lillpiga<3

Nu blire sova.!
Ha en trevlig lördagkväll alla!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0