Helgen

Underbar helg




Har haft en helt underbar helg med mina vänner och min familj :D
I fredags va jag och Marie på urkult och sprang runt :)
Har aldrig vart där förr men de va rätt kul må jag säga :)
Men vet inte om de bli att man far dit nå fler gånger :P haha
Så igår åt man tacos och partade med vännerna =)
Vi hade barnvakt så båda jocke och jag festade :)
De va ett tag sedan vi gjorde de ilag men kul hade vi :)
Men självklart sakna ja min lillpiga så nu gör man inte annat
än att gosa med na -^^ hihi sööt våran lillpiga är :)
De enda som va tråkigt på hela helgen va att jag trampa snett med
foten när ja dansa xD haha klant eller vad:P
Men de går väl över, såg de va lite svullet men som sagt de går över :)
Sedan gjorde Erik illa sig med :( Hoppas de inte på gipsat bara!
Sitter nu och fundera på om man ska till och börja packa lite till.
De närma sig ju med stormsteg :P haha
Ska bli kul att få flytta till Götet, eller ja utanför iaf :)
Har sökt lite jobb och hoppas ja få nått =)
Näe ska kika på film, äta pizza och bara slappa idag :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0