Inte alls kul!

Skit också!


De är inte bra att man mår dåligt över hur man ser ut!
Måste gå ner i vikt!!!!! :(
Hatar hur jag ser ut just nu.
Men jag kan inte gå ner i vikt!
Detta pga av att jag inte kan sluta äta sötsaker!
och att jag inte kommer igång med min träning!
Har alltid vart bra på att träna och vart ute på långa promenader.
Men nu går de åt skogen!

Kan någon säga hur jag kommer tillbaka i rätt spår!?
Ska d verkligen vara så jävla svårt att komma igång igen :(
Vill bara gråta!

Pusshej! <3





sommaren 07

Kommentarer
Postat av: Sandra

gå ut då jag är ute, vi kan ju snacka via tele medans vi motionerar på håll ^^

2011-08-25 @ 20:13:00
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/
Postat av: helene

Lilla gumman , du behöver inte gå ned i vikt, kroppen förändras när man fått barn och det enda du behöver göra är att äta dina måltider och sen promenera eller gå på nån gympa, nu när du kommer ner till gb så finns det säkert en massa träningslokaler som kan hjälpa dig så att dt går rätt till. Viktigt att äta rätt samtidigt som du gympar lite . Kram

2011-08-26 @ 05:25:46
Postat av: Angelica Norlander

Tina jag tycker du är jätte fin som du är.. Tycker inte alls att du är "stor" Men jag vet hur de är, de är ju sig själv man ska trivas med och inte de andra säger. Nog för att kroppen förändras när man fått barn man har ju trots allt burit ett barn i 9 månader.



Fortsätt med promenader och minska ner på sötsaker, försök att unna dig på helgerna istället :) Jobbigt till en början men tillslut går de riktigt bra.



Kram på dig och sötungen!

2011-08-26 @ 08:27:49
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/
Postat av: Annelie

Du behöver inte gå ner ett gram, Tina. Har sett dig i verkligheten också och du har verkligen matchvikt. Bli inte för smal!

2011-08-30 @ 14:44:48
Postat av: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg! :) i like it'

2011-08-30 @ 14:57:47
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kikar in och önskar dig en toppen dag!:)

2011-08-30 @ 15:47:25
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0