Körkort

I hela 5 år


Idag var de 5 år sedan jag fick mitt körkort.!
Få övningsköra med folk nu, hihi..

Jag minns den dagen som om de vore igår :P
De ösregnade som attan och jag var sjukt nervös.
Jag var den sista på eftermiddagen som körde.
Kom ihåg att de var en snygg yngre besiktningsman som de så fint heter ^^
Jag slapp göra yttre kontroll, fick göra bromsarna vilket är asenkelt.
Sedan fick jag köra bortanför betong och backa precis övergånsställe.
Sedan fick jag köra till infarten vid soptippen och göra en korsvändning.
Sedan for vi tillbaka till folkets hus där jag skulle göra en parkering mycket lätt sådan :P

Så kolla han på mig och sa detta gick ju galant, du har körkortet.
Hur glad som helst, sprang hem till lägenheten och skutta som
en tok.
Ringer min dåvarande svärmor och gapar att jag har tagit körkortet.
Sedan ringer jag mamma och gör samma sak.
Tog bussen hem till Rossön och va ute och körde fram och tillbaka med gula faran :P.
Minns ja va ute och körde med lillasyster hur länge som helst.

haha, ja nu ska man försöka sig på CE körkortet!
Undra hur de kommer att gå och nervös som faaan är jag. =)

Men men 6 dagar kvar tills jag får träffa min älskling<3

puss<3

Kommentarer
Postat av: helene

jag minns också hur glad du var , jag var på väg hem från stan

2011-08-29 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0