Latsbilsproblem!?!

Ska de va så svårt att fixa fram en lastbil?!



Fan, att de ska va så svårt att hitta en alstbil till billigt pris att hyra?!
Hur ska vi nu få ner alla saker ner till gbg?
Ah ibland går de bara inte som man vill, att de ska vara så svårt!
Har hållt på hela eftermiddagen till att hitta nån som har att låna/hyra ut till billigt pris.
Ja jag vet att de är dyrt att flytta men nu gick de inte ritkigt som vi hade tänkt oss.
Känner mig så irriterad för tillfälligt att inget kan gå bra för en!
Varför ska allt vara så svårt och jobbigt hela tiden för?!


Är de verkligen ingen som vet nån som har en lastbil att låna ut eller
hyra ut till billigt pris?

Hör av er till mig 0768493331!




Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Hoppas att det blir bra till slut, jag håller tummarna för er! :)<3

2011-08-19 @ 18:36:55
URL: http://lollowiksten.blogg.se/
Postat av: Ida

Men visst hade ni båda fått jobb där nere ? / ida smsa 0722036101

2011-08-20 @ 08:20:47
URL: http://Idaannayvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0