Mycket att göra

Inte lätt inte


Har asmycket att göra och inget blir gjort känns det som :(
Idag va mamma förbi en sväng och då passade jag på att
bära in alla pelletssäckar som hade kommit!

Sedan hann jag städa tvättstugan och pannrummet!
Fan de kändes bra!!
Sedan hann jag även tvätta allt klart!
Nu äre bara gillestugen och själva hallen kvar i källarn!
Fan va nice säger jag bara :)

Har hädd ut en massa rat i carporten som ja måste på tippen
men på tisdag, sedan är även den biten avklarad. =)
Som sagt har en massa att göra men vet inte hur jag ska hinna allt.
På nått vis hinner man alltid fixa iordning de man had tänk sig.
Men hur de var en bättre fråga :p haha

Sitter nu vid denna jävla dumburk igen!
Saknar min karl så in åt hvetet!! :(
Ska de vara så svårt att vara utan varandra??!! :(
Sofie ska snart sova först ska hon ha lite gröt :)
Känns så ensamt då hon ha lagt sig! :/
Men tur natta går fort ^^ hihi..

Nu har det gått en vecka sedan Jocke for.
Återstår 2 veckor sedan få man krama om han igen :D
De kommer att bli låååånga 2 veckor dessvärre..
Men är inte ens glad att de är helg lixom, vad är helg utan sin
älskade fästman?! :/

Nåväl ska forsätta med mitt!

Ha en bra kväll!
Kommtera gärna :)

Puss och kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0