Ny dag

Funderar

Va ju till läkan häromdan, fick medecin och mår inte illa längre :D
Känns hur bra som helst kan jag lova :D
Så de är possitivt i alla fall :)


Ska försöka forsätta med packningen med :)
Men Sofie sover just nu och då kan ja passa på att sitta vid datan och
bara ta de lungt :P
Lilla Sofie springer runt i gåstolen som en tok ^^
öpnnar lådor och grejer :P hihi
Dröjer nog inte länge tills hon springer runt själv :P


Hade en jättebra dag igår då Jocke fyllde år, massa folk och jättego tårta som jag
hade gjort kan ja lova! Så jäkla stolt må jag säga :)
Synd för er som missa den :P hihi
Han fick en tassimo kaffebryggare eller ja med kapslar av mig och en nytt halsband.
Han fick massa lotter, presentkort och pengar med :)
Han va nöjd och de är huvudsaken :P hihi


Ska fixa massa papper och grejjer nu!
Ha de gött!

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Jätte fin blogg du har! :D<3

Kram

2011-08-04 @ 13:43:36
URL: http://lollowiksten.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack Lovisa :D <3

2011-08-04 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0