Ny vecka

Träning/packning


Veckan börjar med regn och grått väder :/
Men de ska banne mig inte få stoppa mig inte!
Har börjat med modi fast och mycke gåning.
Det är en början i alla fall, började med att gå runt backsjön!
Hade tur för de regna inte förns ja kom in i huset :P


Mellan träningen blire packning och städning av källaren.
Har även börja tvätta alla mattorna, så de är lite att göra.
Tur Sofie Går i gåstolen och är nöjd med de mendans man kuta
fram och tillbaka med lådor och hjälper även marie med hennes
saker :)
Tur fick vi tag på en stark karl som hjälpte oss att bära lite möbler
igår :) haha
Nu Efter jag har packat klart och städat iordning allt kan jag också dra ner
till Göteborg. =)
Sitter nu och fundera om soffan är ett bra läge idag xD
Har träningsverk efter all kutning och bärning av möbler :P
Har hädd in de mesta i lillrummet för att Marie ska få plats med sina
saker.
haha bli spännande detta :)


Sofie är lite förkyld och har hes röst ännu :(
Blir d inte bättre imorgon ska ja kolla på bvc vad dom säger.
Hon ha inte feber nu så hoppas de går över.'


Näe ska städa en sväng till.

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0