Nya tag

Det känns bra



Äntligen börjar jag känna mig pigg och allert för att göra nått i huset.
Får en massa gjort och det är bra.
Dagarna går fortare så man få komma ner till Göteborg och packa upp allt igen :P
Saknar såklart min fästman som är nere i götet.
Men dagarna går för han med, han jobbar och står i, duktig karl man har :D

Nog om d.


Sofie börja prata allt mer nu, hon säger en massa ord så som titta, oj, nej, pappa
och mamma.
Tänk att tiden går så fort!
Hon sitter jättebra, står men lite vingligt, springer runt i gåstolen och äter kex :P haha
Ja hon blir stor och det går så fort så fort.
Hon blir snart nio månader, ännu har ingen tand kommit.
hennes favoritleksak är nog colaflasker :P haha älskar att tugga och snurra runt på dem.
Sedan har hon sin älskade snuttefilt, en rosa bjön och en filt hon fick av moster Tanja då
hon föddes, med pandor på :)
Sist jag vägde henne vägde hon 9640g och var 76 cm lång. Nu har hon garanterat växt en hel del^^
Hon äter jättebra men gillar inte bananer :P
Hon somnar runt 8 på kvällarna och sover nästan hela natten, vaknar max 2 gånger.
Hon är världens glaskit min lilla tjej. <3


Näe ska titta på tv nu!

Kommentera gärna!
Puss på er <3



Kommentarer
Postat av: helene

Ja nog går det fort alltid, tycker inte det är länge sen mina tvillingflickor kom och nu har dom barn själva. Kommer att bli jobbigt när ni åker ner men nu kanske man kan få se Göteborg i allafall . Och vägen är ju öppen hem om ni skulle ångra er. Älskar er. KRAM

2011-08-21 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0