Pain

Inte alls kul :/

Har ont, mår illa, kan inte äta och är allmänt trött!

- Näe jag är inte gravid!

Troligtvis magkatarr eller magsår och det är inte OK!
För jag saknar min coca-cola nå vansinnigt :P haha
Inte kan jag dricka kaffe heller :(
Sedan bli man så arg och irreterad då man går och har
ont och mår illa konstant. *SUCK*

Hoppas d går över nån gång! Less på att må illa!
Har mått illa sedan ja vart gravid och fick Sofie! Snart 2 år :O
Shit asså, näe hoppas dom hitta va de e för nått.

Nåväl, idag fyller min älskling 23 år :) gammjocke xD
haha ska ja säga som snart fyller 24 bast :P
Så jag har städat och fixat inför "kalaset" idag :)
Har gjort smörgåstårta, gräddtårta, paj och kladdkaka :)
Så hoppas dom som kommer äter mycke ^^

Få lägga ut lite bilder senare idag!

Känns bra att få skriva av sig lite i bloggen igen :)

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0