Söndag

Stilla


Allting står stilla känns det som, tiden går så otroligt sakta.

Har tittat på tv, städat lite och mår inte alls bra idag:(
Känns som om jag ha feber eller nått :/

Sofie är i alla fall på topp, springer runt i gå stolen!
Leker men sina saker och leksaker.
Suttit och tittat på tv med mig ett tag och säger pappa :)
Sötnosen där! =)
Skulle ha gjort så mycket idag, men de blir inget gjort:/
Måste ta tag i allt in nan flytten det är ju bara en vecka
kvar nu! De känns kanon kan jag säga er :D

Sofie blev nio månader i fredags, ingen tand ännu.
Men pratar så de står härliga till =)
Hon blir riktigt arg då jag tar i saker hon inte får leka med som
hon fått tag i :P
Haha söt är hon och har ett humör som far sin tydligen :P hihi

Saknar Jocke så himla mycket!

ska göra nå nytta nu.
puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0