Stressad

Hur blir man av med stressen??!!


Har hjälpa Marie att flytta alla hennes möbler in till huset idag.
Hjälp va de va jobbigt må jag säga och vissa av möblerna va otympli
men ut ur lägenheten fick vi skiten och in i huset med de :P haha
Har sterras som faan :( De är mindre bra och mina knän gör asont!
I alla fall har vi en släpvang kvar med grejjer att köra, otroligt va de
kan rymmas i en lägenhet :P

Nu hämtade Sofie hos mor efter d och mest bara tatt de lungt, tills
ja kände hur irriterande de va med massa kartonger och skit överallt.
Så ja har även packat upp allt åt marie.. xD eller ja mycke av de iaf.
Nu sitter man här vid dumburken och känner mej asstressad!
Jobbigt och vill bara sitta och titta på tv och bara vara!
Men jag har inte "tid" med det känns det som :S
Längtar tills man får komma ner till Göteborg!
Ska bli skönt att få komma in i alla rutiner igen!

Men men ska käka glass och äta chips då Sofie somnat :P
Bara ta de lungt, om jag nu kan de.


Sitter och lyssna på musik, dansa med Sofie och sjunger..
Men Sofie gillar nog inte att jag sjunger xD
Hon håller för öronen och titta på mig en med söt blick ^^
Hihi barn är för söta dom =)

Näe ska försöka att skruva ihop Maries säng och lägga jänta<3

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0