tidigare än väntat

Neeeej!!

Jocke ska faa ner till Göteborg redan i helgen :S
Vilket betyder att han är borta nästan 3 veckor från oss :(
Så nu bli ja och lillpiga jätteledsen över att han ska ner.
Men samtidigt är de bra ekonomiskt sätt :)
Så de är både för och nackdelar med de :P
Men de är ju bara 3 veckor, vi har ju hela livet på oss lixom ^.^


Hade tänkt att börja med en bantiningskur dessa 3 veckor jocke är bort.
Vara ute och gå 2 gånger per dag. plus packa allt som ska.
Nu vill ja gå ner till min målvikt! Less på att känna mig tjock :(
Så nu jäklar blire piskan och peppning som gäller!
Är glad atty jag har min underbara vän http://sandralarssonfoto.blogg.se/
som kan peppa en till tusen! Hon är en av de bästa vänner man kan ha!
Lyckligt lottad är man så ha så många fina vänner <3


Ska hjälpa Marie att flytta in i huset med, ska bli kul att se om allt får plats.
Men allt henne från hennes lägenhet och allt från huset.
Men vi har tänkt att hä in allt i en rum, ja nästan allt iaf :P hihi
Så i helgen tänkte vi flytt bordet hem till mor och far =)
Men allt löser sig på nått vis ^^ :P

När blir at forsätta med packningen och städningen.
Puss på er <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0