Tisdag

Stressande och jobbigt!

De har vart mycket att göra idag och nu är jag helt jävla slut!

Dagen började jättedåligt för mig och bara de gjorde dagen mycke
mer jobbigare än va den va.
Började dagen med att fara på tippen med en massa rat där
jag klanten Nordin gjorde illa mig ordentligt i lillfingret.
Visst sånt händer, men när man forsätter att klana sig och bli
arg för minsa lilla är dagen helt förstörd och man skulle aldrig
ha kleve upp idag ens en gång!

Ja, strul med hur jag ska ta mig ner till göteborg utan att nån ska
behöva somna på vägen.
Men hittade ett billigt direktflyg ifrån Umeå faktiskt :)
Fan de känns nice! =)
Så om nån ska till Umeå på lördag och vill åka är de bara att ringa
0768493331 =)
De bli billigare med bensin då :P hihi..
Allt löser sig till slut på nått vis och de gjorde att kvällen blev räddad :)

Nu har jag och Jocke vart ifrån varandra nästan 3 veckor.
Jag har nästan packat allt själv och de har inte vart lätt.
Men Jocke jobbar ju och är jätteduktig, men i allt detta...  :(
Så har jag gått upp i vikt ännu mer, de har vart snabbmat och
dåligt med promenader. Fyfan jag gråter av detta.!!

Efter alla fina kommentarer jag fått har jag bestämt mig en gång
för alla att fixa detta.
Så nu kommer denna blogg inte bara handla om min vardag utan även
min träning.
Ska mot min vilja lägga upp bilder efter vissa veckor jag har tränat så
jag själv ser resultat.
Ska köpa gymkort när jag kommer ner, äta rätt och sluta totalt med godis
och framförallt cola.
Jag mår inte bra av att se ut såhära!
Så tack ni alla som peppat mig och forsätt gärna med det.
Jag ser gravid ut nu och de är jag inte! fy och tvi.

Efter jag jag fick Sofie har jag ätit mat en gång per dag och massa godis
varje dag.!
Nu är de slut med det.
Jag ska skaffa mig en personlig tränare med tror jag! De behövs tamefan!

Nu blire tv och sedan sänga!
Hoppas alla haft en underbar dag!

Tack ännu en gång för alla kommentarer!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Kämpa på bara, du kommer att klara det! :D

Kram <3

2011-08-31 @ 21:17:05
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0