Torsdag

Helt vanlig torsdag


Inte mycket som händer idag mer än att tiden går så jävla sakta!
Fattar inte varför den ska gå sakta för :(
Jocke jobbar och står i, är så jävla duktig.
Men jag saknar honom som fan, jag vet de är inte så läge..
Men jag tycker d känns länge! Det är som en evighet, man går bara och väntar att man
ska få hoppa i hans famn igen!!! <3

Sofie och jag ska städa idag hade jag tänkt.
Men de senaste dagarna har jag inte orkat!
Vad äre för fel, tiden går ju fortare om man hela
tiden gör nått!
Men jag har inte orken för de :/
Aja nu MÅSTE jag ta tag i detta.!

Igår va jag och Marie på bingon för att vinna massa pengar.
Men nja pengar vart de då inte :(
Men en massa choklad istället ^^ haha
Men kul hade vi och de är precis som de ska vara !

Näe nu får de va nog.
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Det är faktist ganska kul att städa! haha xD

Kram <3

2011-08-18 @ 17:52:39
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0