Underbara vänner

Evighet sedan!


Ja de känns som man inte träffats på evigheter.
Men idag va vi samlade igen och de va hur kul som helst att ses <3

Va till hocksjön och hämta Elin, sedan drog vi vidare till Sanna i Backe
och sedan till Madde :D
Alltid kul med en roadtripp, speiellt med härliga vänner! :D
Maddes ligumma ha blitt så stor och är så lik henne :D
Jag hade kanonkul idag och de måste göras om oftare tyck jag!
Trots att jag flyttar ner :D

Har inte fått nått gjort med packningen idag, men man behöver en paus från d med.
Ska packa de sista av porslinet imorgon och sedan är de bara sängkläder kvar.
Känner mej skitduktig som fått gjort så mycket =)
Snart går flyttlasset, saknar Jocke så himla mycket kan jag tala om för er.
Men nog om de här kommer en blid men världens underbaraste vänner<3
Tack för idag <3

Puss på er <3



Sofie alltid glad då kameran kommer fram :) <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för att jag fick följa med och ha det mysigt med er, sötis! <3 :)



Är dålig på att läsa bloggar, men har sparat länken till din på min nu och ska kika in oftare ^_^ KRAM

2011-08-24 @ 01:23:30
URL: http://sannasmobilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0