jul

Hemma i Nödinge

Eftersom Jocke jobbade i jul så blev de bara vi tre här hemma :)
Vilket va jättemysigt och verkligen ingen stress :)
Nu på nyår blir vi oxå bara hemma i Nödinge, var meningen att vi skulle hem,
men eftersom jag börja praktik på måndag bestämde vi oss för att vara här :)
De är mysigt de med :D
Har fundera mer och mer och bestämt mig för att bli lastbilschaufför :D
Fan hur kul som helst att baka åka och hjälpa Jocke när han jobba. :)
Få se om jag hittar nått jobb som går ihop meddagistiderna bara :)
haha inte lätt men allt man ska tänka på men de känns skitkul iaf och spännande.!
I alla fall har jag blivit faster 2 gånger om efter jul här :)
hihi Marielle och jerry och en flicka och sören och snadra en pojk :)
Åhh tydligen kommer de flera, haha ja en stor familj är vad vi är.
Ska bli kul då alla ses :D
näe ska göra nå nytta nu :)
puss<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0