Jul

Tiden går fort!

Kan inte fatta att de är december och snart julafton :O
Vi har ju inte ens nån snö, inte en enda snöflinga xD
haha, man kan ju undra varför jag som är en vintermänniska flytta ner till Göteborg :P
Haha, men nu har man nått att längta efter i alla fall :D
Förra veckan va nog den bästa veckan på länge, fick pratikplats på ica..
Lucka kan jag säga och idag på mötet sa han att de troligtvis leder till jobb för mej:D
Lyckliga Tina nu da kan jag säga :D hihi..
Nåväl, ska snart ner på ica igen för att skicka ett paket uppöver :P
Måste köpa lite till min bakning med :P har inte bakat klart känner jag xD
dessutom har la jocke snart ätit upp alla min kakor.  ;)
Åhh lussebullarna försvann förra veckan, så fundera om man ska göra en
omgång till av dom :) Få se hur jag gör.
Har gjort klart allt inför julafton men glömt de allra viktigaste, JULSKINKAN :P
haha, har allt utom de, hur kunde vi glöma köpa de :P haha ja de är inte lätt inte..
Så mycke inför jul osv, faan kan man inte bara ha en stressfri jul?! :P
Så mycket man ska göra och så mycket man ska hinna :)
Näe nu ska jag och Sofie kolla på tv innan de är dags med lunchen :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0