Sofie

ett år!

Lilla Sofie fyllde ett år den 26 november :)
Vi firade hennes födelsedag hemma i Backe hos "momma, moffa" =)
Hur kul som helst att träffa alla, blir som längre mellan gångerna numera då
man bor i Göteborg :) Det var i alla fall skitkul att få komma hem en sväng.
Nu blire ett tag till nästa gång. Men så äre ju.
Hon fick massa paket och tårta såklart! De tyckte hon va mumsigt :)
Snart ska hon på sjukan för att få sin ettårs spruta.
Inte alls lika kul men måste göras.
Då ska vi väga och mäta henne med :) Stora tjejen säger jag bara :D
Hon har fått sin andra tand, hon går inte ännu med kryper och ställer sig upp och går runt saker
och ting :)
Hon säger några ord lite då och då, så som ja, nej mamma, pappa, titta, där.
Hon pekar på saker och säger där eller titta :)
Tänk att tiden går så fort?! =)
Nu ska man bara hitta ett jobb i dimman, försöka få en utbildning, hoppas jag kommer in!
Ber typ varje dag för de, hahaa näe men hoppas gör jag i alla fall :)
Ska kolla på ica här nere igen och se varför dom inte hört av sig som dom lovat.
Sedan ska ja söka inne i stan igen, har tagit en paus i sökandet för de vart för mycket.
Visste varken ut eller in, nu har jag även fått en jobbcoach :)
Bara tillbaka på ruta ett igen..
Vart som deppig då min dator gick sönder och mitt CV försvann men även mina bilder.
Men nu är man på G igen! Så önska mig lycka till!
Älskar min Joakim <3
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0