Trött jag blir!!

Måste ju börja någonstans

Vet inte hur jag ska göra för att få jobb :S
Kommer jag inte in på utbildningen blire lite praktik!
Så less på att inte göra nått!! :S
Ska prata med tanta på armetsförmedlingen å se vad som händer.. HElst skulle de ha hänt igår lixom.
Men jag fortsätter att söka och skikca in CV och så... Snart borde de dyka upp ettt jobb, eller?
Nåväl sitter här och har tråkigt, sofie sover, jocke åker på jobbe nu..
Vad ska man hitta på sedan då? :/ Blir promenad iaf, imorgon blire dagis för Sofie.
Nja har inte hänt så mycket denna vecka/helg..
Mest latat som vanligt, sökte 7 jobb i fredags och hoppas p att nån
ringer inom kort.
Sofie växer så himla fort :) När hon vill upp i famn stäcker hon upp en hand och säger med en pipig röt kom :) hihi världens sötaste besis kan jag lova :D
Hon tittade även på mig för nån dag sedan vifta med sig lilla pekfinger och typ skällde på mig.. haha..
man kan inte låta bli att stratta åt henne, så himla söt och go!
Ska försöka att ringa på några jobb idag och hoppas på att få nått.
Nu blire TV en sväng!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0