allt och lite till

Runt om


Jao lite less få man väl vara ibland va?
Bara på att folk kan vara så himla falska och knäppa?
Åh de är ganska roligt egentligen för de är jävligt genomskinligt.
Dom vill inte att man ska veta men de är inte svårt att fatta eller se rakt igenom dom xD
haha, ja man kan bara skratta åt dem och gå vidare, forsätta och skratta och bara gå.
Idag har man inte gjort många knop alltså, egentligen inte på hela veckan.
Har knappt vart ut och gått, skäms på mej! :O
Vet inte varför de inte blivit av eller orkat göra de, men ändrig på de nästa vecka.
Jocke har ju jobbat kväll denna vecka och de ha var trist :/
Nästa vecka jobbar han morgon, sluta tidigare :)
Så då kan vi vara ute och gå tillsammans osv.
Har rätt mycket att göra nästa vecka faktiskt och de känns kul.
Väntar fortfarande på att nån ska ringa om jobb :)
Självklart ska jag forsätta att ringa runt till veckan.
Skrev upp ytligare 5 nr till olika slags jobb och letar fortfarande utbildningar.
I hopp om utbildning och bättre lön så ordnar sig allt tror jag iaf ? :S
Allt är inte lika lätt som man hade tänkt sig, men man ska ju inte ge upp heller.
Hade hoppats på att jag satt på ett tåg till Sthlm nu ikv med Sofie.
Men de vart för dyrt, skulle översaka mamma med att komma dit och träffa hon
och Tanjas familj såklart :)
Men de få bli att vi far upp då Sofie fyller år hoppas jag!
Näe ha de gott!
Puss <3
Mammas älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0