Ångest??!!

Herre gud


Ja blir fan inte klok på mig själv snart, är så inne i att få ett jobb eller komma in på en utbildning.
Att jag får ångest då ingen ringer och säger att "du har fått jobb" fyfan inte bra känsla!
Men jag kan inte göra så myccke mer, har ringt, skickat in CV och vart på olika företag.
Nu lär väl alla ringa samtidigt och säga att jag fått jobb xD hahah så d kan gå..
Sov vädligt länge idag, hade så ont i huvudet :( Tur Jocke jobba eftermiddag så han kunde gå upp med
Sofie.
Hatar att ha ont i huvudet, och senaste tiden har jag inte haft annat än ont i huvudet :S
Men men de är bara till att acceptera att man måst gå till optikern snart!! :O
Men vill inte ha glasögon!
Näe vet inte alls vad man ska hitta på idag, kanske ta en promenad iaf :)
Som vanligt köpa mig en cola :P haha
Idag regnar det iaf inte så de blir en långpromenix kankse :)
Har kommit på att jag måste skaffa mig en skrivare så jag kan få ut med CV och sånt.
Men de är inte de billigaste, så först måste vi fixa bilen. De är alltid nått som ska krångla :S fatta inte varför!
Men men nån gång lär väl allt flyta på förhoppningsvis. Bara man har tålamod och fantasi som vissa säger ;)
Har varken eller men de fixar väl sig på nått vis :)
Näe ska försöka att göra nån nytta söka mer jobb och städa lite :)
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Helene Nordin

Hej gumman det kommer att ordna sig , tänk inte på det utan låt det bero rätt som det är så är det nån som nappar och huvudvärken kommer säkert ifrån spänningen som du har över jobb och ekonomi kram

2011-10-20 @ 14:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0