Busfrö

Sofie och jag har busat hela eftermiddagen


Idag sov jag till kloclan tolv pga min hemska huvudvärk.
Men gick över då ja klev upp och fick mig nått att äta osv.
Så for min älskling på jobbet och jag och sofie busade, va ute och gick
och en massa mera bus.
Så nu när hon skulle lägga sig klockan 8 trode jag verkligen att hon va astrött-
Gav henne välling snutten och sa gonatt...
Japp vänta ett tag och märkte att hon prata för sig själv därinne på henne rum.
Gick in och märkte att hon satt upp och lekte med sina nallar :P haha
Jaja, la ner henne igen gav na tutten och snutten och gick..
Ja hon fortsatte att leka skratta och prata för sig själv inne på rummet.
Gick in ett par gånger och la henne och gav henne snutten..
Men denna gång satt hon och klappa händerna och skratta åt mig då jag kom in
på hennes rum ännu en gång xD
haha, sa åt henne att du ska sova gumman =)
Gav henne snutte och tutte ännu och gång och nu har hon äntligen somnat.
Men de tog ett tag :P hahah
Älskar min lilla bebis! <3
puss på er <3
Såhär busig ser man ut när mamma vill att man ska sova men man själv inte vill de ;)

Kommentarer
Postat av: linda

Hehe men söt då, märks att 1 års trotsen börja komma, jag gör allt mamma och pappa säger att jag inte får/vill göra :-)

2011-10-21 @ 08:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0