Hopplöst?!

Känns inte okej just nu!

FAN, hände en grej igår som jag inte alls vart glad över kan jag säga.
Plus att jag skulle behöva ett jobb typ NU! :O
Säger bara en sak och de är HATA FK!!=(
Dom är så jävla CP i hubudet och jag hatar dom mer än allt annat!
Japp nu va de med sagt"
De känns fortfaradne inte bra än fast jag skrev så, hur gör djur!! :/
Näe sökte massa jobb igår men de känns som om de inte finns nån öppning just nu.
Vafan nått jobb måste de väl finnas??!! Eller??!! :O
Ska väl inte vara så jävla svårt att få jobb här i Göteborg?!!!
Jag har i alla fall sökt och lämna CV här ocg var i Göteborg.
Nu kan jag väl inte göra mer än att vänta, eller?
Shit va så länge sedan jag va å¨arbetsintevju att jag vet inte hur jag ska bära mig
åt snart! haha suck på mig!
Men ska ringa på lite fler jobb imorgon sedan kan jag inte mer än vänta på jobb.
Har både ringt, skicka in mejl och vart till företagen.
Ska fortsätta kolla på lite skolor med.
Är rädd för att bli lastbilschaufför, är de nått för mig egentligen?
Eller är jag bara rädd för att jag inte kan köra här nere ännu?
Jag har ju kör lite, men inte tillräckligt för att känna mig med trygg.
Men men forsätta öva så kan de går!
Alla ä'r vi nybörjare, man måste ju börja någostans!
Näe åskar här nu! :(
Ska stänga av datorn!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0