Höst

Bästa tiden på hela året!


Den friska luften, de vackra färgerna och mörka kvällar!
De är den bästa tiden på hela året!
Va ut en sväng idag med piga, skönt och frisk luft.
Jag vet jag har blivit dålig på att skriva blogg :/
Men ska försöka att bättra mig på de ;)
Inatt kunde jag verkligen inte sova :/
Jävla krossåkare som for fram och tillbaka..
Inte nog med de flög ja upp ur sängen av skottlossningen som va :O
Men somna tillslut i alla fall, fast då vakna sofie lagomt som vanligt ^^ hihi..
Men men skulle lämna tillbaka filmen vi lånade på OK igår och såg snabbt att
de var därifrån jag hade hört skottlossningen eller stenkastningen.
Föster på 3 ställen va spruckna :O Ja vilket fint område man bor i xD haha
I alla fall kanske jag har chans till 2 jobb, båda deltid så grattis till mej:D
Sofie börjar på dagis om lite drygt en månad och Jocke jobbar mer timmar nu.
Så snart kanske man kommer på fötter igen efter flytten :P
De kostade som en hel del att flytta ner, men klart värt de må jag säga :)
Va på BVC i torsdags och vägde liten Sofie och hon väger 10 kilo nu :P
Stor tjej man har :P
Va en gång kvar på fäöräldragruppen så man hinner gå på de med :D
Fick även va me på andra förädragruppen med :D Så de ska bli skij :P
Ena är lagomt då man fyller år mer, hiih ^^
Näe om man ska forsätta fixa paketen så de blir ivägskickade nån gång :P
Bli inte förvånad om ni få ett kort på posten :P haha
puss så länge! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Så roligt att du har fått ett jobb Tina! :)

Så söt och så lika ni är! :D Hon börjar bli stor nu! :)

Och lycka till med jobben nu!

Kram <3

2011-10-09 @ 22:06:17
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0