Ny kanske kanske kan de hända nått!

Måste i alla fall försöka

Har kollat på en massa utbildningar och även en massa jobb, ja ännu mera jobb!
Svårt att få ett jobba man vill ha. Men lätt att få ett man inte vill ha -.-
Världen kan vara rättt orättvis ibalnd, men de kan få oss att nå toppen förr
eller senare.
Jag har massa planer på vad jag vill bli och på vad jag vill kunna.
Det 'är allt från att vara snickare till att vara advokat, men de är inte lätt.
Jag vill bli så mycket för tillf'llet att jag vet inte vad jag vill göra riktigt xD
haha låter knasigt jag vet, men jag måste ha nån plan.
Har kollat lite på 2 utbildningar, den ena kan jag nog börja med när som.
och den andra nästa höst, så om jag tar och prova mig fram vad jag vill
så knakse jag hittar de jag verkligen brinner för.
Och ja skatta hur jävla mycke ni vill åt mig jag bryr mig inte längre.
För man ska göra de som känns förr för en själv och inte vad som känns rätt för
dej.
Så nu jävlar ska jag visa att jag kan bli nått som ni aldrig trodde ;)
Så nu ska de hända nått och jag har min karl som står på min sida och verkligen
tror att jag kan klarar de.
Plus att man har så underbara vänner som tror på en med :)
Tack för att ni finns där för mig!
Idag har jag vart och träffa Vanja och sedan va jag och anne och snurra runt lite
på stan.
Har vart en otroligt rolig dag må jag säga och min älskade karl kom och hämta på
så jag slapp åka buss.
Joe jag vet jag måste vänja mig vid att åka buss men jag mår så illa då jag åker buss :(
Men de fixar sig till slut på nått sätt xD
Sofie är hur duktig som helst när vi är på stan, hon har så mycket att titta på och ser många barn och de blir hon glad över. hihi hon sitter och skrattar då barna springer och jag längtar tills hon själv kan göra de. Jag vet säg inte så eller tänk inte så va glad då hon sitter snällt och lungt, tänker ni nog.
Men jag längar iaf :P haha
Nu kryper hon runt och ger sig inte förns hon kommer dit hon ska :P
Sedan har hon börja dra sig upp lite med, men hon är fortfarande rädd sedan hon slog huvudet första gången hon ställde sig upp.
Men hon kan hasa sig upp på knä iaf :)
Näe ska hjälpa min karl i köket.!
Puss på er <3
Sofie har börjat men massa minspel ^^ haha

Kommentarer
Postat av: helene

Klart du klarar det , det har du ju visat förut, du hade ju toppbetyg när du gick ut gymnasiet, satsa på att bli advokat det ger stålar också

2011-10-16 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0