Vissa dagar

Bara vara


Ja idag är en sånn där dag man bara vill ligga under täcket och inte kliva upp :P haha
Ja fick en bra sovmorgon idag, Sofie vaknade inte förns nio och karln min klev upp.
Jag fick ligga kvar och sova, sov faktiskt ända till halv 11 ^^ inte illa de ;)
Jag har de verkligen bra jag, man karl är helt fantastisk ;)
Min dotter är helt underbar och så himla söööt! :)
Som sagt har de bra, önskar bara att jag kunde få ett jobb inom en snart framtid.
Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med eller hur jag ska kunna få reda på de.
Men måste ju börja någon stans i ett hör i alla fall.
Jag ska försöka läsa om lite skolor och se vad som faller mig för smaken.
Men de är inte heller så lätt, enklare att prova sedan känna efter vad man tycker.
Hade massa planer som förstördes häromdagend och nu känner jag mig inte värst glad
över de.
JAg som hade sett fram emot att få göra detta "planeringen".
Men allt blir itne som man tänkt sig och då får man tänka om på nått vis.
Hur de ska gå vet jag inte men på nått sätt ska jag fixa de :P
Jag brukar kunna fixa de på ett eller annat sätt, men hur?!
Sofie somna för en stund sedan, hon va riktigt trött min lilla dotter :)
Nu sitter jag bara och vänta på att hon ska vakna så vi kan gå ut en sväng. hihi
Bara de inte börjar regna igen, regna igår och regnat idag.
Annars stannar vi la inne och leker och busar :)
Näe ska göra nå nytta!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0