Allt och ingenting

Dåligt med upd

Har vart dålig på att ta kort och upd bloggen nu :/
Men har haft fullt upp att få iordning här hemma och
ännu har man inte gjort klar allt ännu.
Men trivs skitbra härnere kan jag lova er :D

Sofie sitter på golvet och leker mendans jag kutar fram och tillbaka
i lägenheten.
Dunka musik och bara längtar tills min karl kommer hem.
Han jobbar som vanligt, duktig är han :D

Snart får jag också jobba och jag längtar :)
Ska börja söka hjär i veckan, ska skriva ut CV och betyg.
Börja bli lite nervös inf jobbintervjuer osv. :/ :P
Men de orndar sig säkert  på nått sätt :)

Igår fick vi lite ordning på liulljäntas rum iaf och de känns kanon.
Har en lista på saker ja måste inhandla innan jag är nöjd med allt. :P
Står fortfararande en massa kartonger lite här och var.
Men vi måste ha en bokhylla och de få vi fixa då jocke är ledig.

Men ja TV är de enda som jag saknar just nu :P haha
TVoman xD  Man måste ha en Tv!
Min dator håller på att gå sönder så måste skaffa mej en
extern hårddisk för alla min bilder!
Innan datorn går sönder helt helst!! :O

Nåväl ska fortsätta me mitt!

Hade gött <3



Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Det är roligt att höra att du trivs! :)

Jätte fin bild. :)

Kram <3

2011-09-11 @ 10:58:28
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0