Allt och lite till

Dagarna som går

mamma frågade mig vad jag hade gjort idag åh inte fan kom ja på vad jag hade gjort xD
haha, börja man bli gammal eller vad då?! haha

Näe men kom på att jag har ju suttit och skrivit personligt brev och fått hjälp av en kompis
med lite smådetaljer och sånt :)
Måste tacka ännu en gång för att man har sånna fina vänner som ställer upp och hjälper
en! <3
Sedan har jag kollat på lite jobb och vart de ligger och hur man tar sig dit osv. :)
Blir till att söka en massa jobb när Jocke blir ledig så man kan gå till företagen.
Måste bara gå till ett biblotek och skriva ut CV och kopiera mina betyg.
Sedan är jag reda för att söka massa, massa och åter massa jobb.

Imorgon ska jag träffa Anne i stan, fika lite och prata strunt ^^
Ska bli kul att få träffa henne igen :)
Sedan har jag massor att göra här hemma efter det.
Måste baka, städa, tvätta och laga mat ^^
De som hör till vardagen helt enkelt ^^ haha

Ah slutar väl med att säga att jag älskar min familj <3

puss<3

Detta är jag 4 dagar innan jag fick Sofie <3


Kommentarer
Postat av: helene

Saknar er så mycket, hoppas det går bra att söka jobb.. Kram

2011-09-21 @ 08:34:21
Postat av: Lovisa.W

Lycka till med jobben!

Så söt bild och så mysig. :)

Kram <3

2011-09-21 @ 17:24:18
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0