Dagarna som går..

Hinner knappt med

Va ett tag sedan jag skrev, borde skriva lite oftare kasnke :P

Allt känns så himla kul och jag trivs förbannat bra här nere.!
Har börja motionera mer och mer =)
Hade så gärnat vela börja spela fotboll igen. =) Hade vart riktigt kul =)

Va på fest i helgen men några av Jockes polare, kul va de iaf,
Tills de som vanligt bruka hända, jag får ångest :/
Inte alls kul för de gör så ont så ont.
Men thats life och man kan ha kul utan att dricka med.
Får helt enkelt vara fyllechaffis hända efter :)
När jagt lärt mig att köra ordentlig här nere :P haha
Jocke är en jättebra lärare :P Så de kommer gå bra :D'
Igår gjorde jag nog inget annat än att titta på TV hela dan :P
HElt enkelt var man bakis och ville inte röra sig överhuvudtaget :P

Men men idag va vi och ragga upp färgskrivare för mitt CV osv.
Tog oss bara några timmar xD haha fail där:P
Så de blir jobbsökande imorgon och hoppas på att man får nått=)
Lite nervös för att gå på intervjuer och sånt med d ska nog gå :)

Näe ska nog gå och nana nu!
Puss på er <3


Älskar dej Jocke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0