före och efter

skitdag!


Så jävla förbannad så jag tror jag dör!
De har vart rent ut saft en skitdag!

Men sak samma, världens bästa Sandra har färgat håret på mig idag!
Jag vart supernöjd :)

här kommer för och efter bild :)

Före

Ny bild

Efter



Va tycks? =)

Nåväl, sitter nu och är helt slut efter denna dag!
Ska fixa massa mer men måste vila nu känns de som.
Ska till Peder en sväng ikv sedan forsätta med resterande.!

Hade fixat massa grejjer inför flytten imorgon!
Men planen sprack!

Men ner kommer vi med grejjerna med senare än
beräknat!
Tack för den!

Nåväl ska dra nu!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Det blev jätte fint! :)

Kram <3

2011-09-01 @ 23:42:17
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0