Helgen

Redan över :O

Jaha så va helgen slut da :/
Tiden går ju för fort helt plötsligt :O :P
Jocke stack iväg och jobbar halv 6 imorse :(
Sofie har vaknat en gång i timmen inatt, åhh ja som hade fått henne
att bara vakna en gång per natt. Suck bara till att börja om igen..
Vagga vagga och åter vagga blire att göra några nätter.
Hon bli tyst då hon får välling men vill hlst inte att hon ska äta nån välling
på nätterna.
Inte riktigt nå finväder ute idag precis :/Men men måste ut och gå i alla fall :)
Bara de inte börjar regna xD
De orkar jag inte med idag tror jag, hihi..
Ska ta lite mer bilder och läggs ut sedan ja vart på promenaderna med :P
Köpte ju fel telefon så de blir skitbilder när jag tar med mobilen.
Måste försöka att komma ihåg min kamera när jag går ut xD
Jocke jobbar till 5 ikv :/ Känns inte kul d men han måste ju så!
Imorgon blire till att söka massa jobb =)
Sedan ska jag hitta ett par skor till Sofie för hon har växt ur
sina andfra ja köpt.
Liten växer fort, fort som bara tusan ^^
Näe hade så länge!
puss<3
Jocke och hans lillasyster Julia

Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Så härlig bild! :)

Jg och syrran får la komma och hälsa på i eran nya lägenhet någon dag kanske! :)

Kram <3

2011-09-18 @ 15:35:10
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0