Jobbsökande

Leter för fulla muggar!



Fan lovar er, de gick inge bra i början av mitt jobbsökande.
Men efter snakc med syster Tanja så fick jag äntligen mod till att leta jobb xD
Haha har aldrig vart rädd för de innan men just idag våga ja inte :O
Fatta inte att jag va rädd, mena de gick ju bra ändå tyck jag :)
Va på olka ställen, läma CV och blev lite intevjuad och ska snart få komma
till en större intevju som han sa :)
Han låt possitvi och de känntes bra ska ni veta :D
De jag vill jobba med för tillfället är på ica såklart :)
Men senare vill ja nog va vakt :) Coolt eller hur ;P
Åhh dom berömde faktiskt mitt CV som Sandra har designat åt mej :D
Helnöjd och Tackar ännu en gång för din hjälp :D
Du är en pärla bara så du vet de:D
I alla fall skulle jag bada Sofie ikv innan ja skulle lägga henne men upptäckte
att vattnet va gulbrunt!
Suck då vare nån läcka eller skit och jag vill inte bada Sofie i gult vatten.
Men de säger att de är drickbart och grejer, men aldrig i hvetet att jag dricker
eller badar i detta äckliga vatten!
Suck, hoppas de försvunnit till imåran!
Nåväl ska kika på tv nu!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0