Kärlek

Tiden går så fort!

Tänka sig snart är det oktober =)

Jag och Jocke träffades den 9 okt -09 =)
Han kom på fest hemma hos oss då =)
Haha han va chaufför faktist egentligen men vi sa att han skulle supa
istället för att köra folk :)
Så dela vi på en baileys och massa baccardi, fy fucken va full ja vart xD
haha, spela rosen och en massa annat som jag verkligen inte minns.
Minns att jag sa att jag skulle lägga mig för ja mådde dåligt..

Sedan vart de att vi var ute och gick en massa i Rossön :)
Mysigt va de som tusan ^^ hihi..
Vi festa några gånger och han skulle iväg på en begravning i
Göteborg.
Så ringer han mig när han väl hade kommit en bit och sa att han
hade kört åt helvete :O Så ja tog min ford och drog gärnet till vicksjö.
Sedan drog vi ner till göteborg, så den 6 november  blev vi tillsammans :)
Shit minns de som igår ^^ hihi <3

Vi har hunnit med en hel del sedan dess

*bott i Backe
*bott i stockholm
*flyttat tillbaka till Backe
*bott i hus i Backe
*Skaffat barn
*förlovat oss
*flyttat ner till göteborg
*haft en hund några veckor
*Vart till tallin

Ja de är bara en bråkdel av vad vi har gjort tillsammans <3
Snart har vi vart tillsamans i 2 år :)

Jag älskar verkligen min Jocke! <3

I alla fall så var man ute och gick i 2,5 timme idag..
Men tog jag några kort?!Näe de gjorde jag inte -.-
Suck varför ska de vara så jävla svårt att ta med kameran?? :P
Aja imorgon är Jocke ledigt och då hoppas jag på fint väder :)
Vi ska göra massa saker imorgon, men de få ja skriva då :)
Nu ska jag ära chips och titta på film!

puss<3





Kommentarer
Postat av: Linda

Iblamd går tiden otroligt fort om man har de bra :)

2011-09-18 @ 21:46:46
URL: http://kakansmulanbutterkakan.blogg.se/
Postat av: Lovisa.W

Så härligt det låter! :)

Så mysigt kort, ni är så söta tillsammans! :)

Kram <3

2011-09-19 @ 19:25:39
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0