Länge sedan!

im back!!

Har äntligen fått internet nu och de känns kanon må jag säga!

Har hänt en hel del sedan jag skrev sist må jag säga.!
Flytten gick fort och nu sitter man här i lägenheten.
Men fick reda på att dom skulle tapetsera Sofie rum så vi kan
inte flytta in saker där ännu!
Saker står huller om buller, inge tv har man heller.

Aja sakta men säkert börja de lika något i alla fall :D
Jocke jobbar och står i som bara denn =)
Hasn är duktig min karl och de gör att jag vill jobba snart
jag med.
Känner hur de kliar i fingrarna.
Sak försöka hitta en jobb snabbt sedan leta mig fram till nått jag
vill göra, vet inte ritkigt vad jag vill jobba med numer :S
Skulle vart bra att veta d. =)

Har asmycket att inhan" behöver :O
Hon är ju ingen bebis längre utan en stor tjej.

Badade henne i dag och gud va hon plaska =)
skitkul att bada henne och de är bra att hon gillar att
bada med :)

Näe ska fortsätta att fixa här hemma!
Ha de gött som man säger ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

aha, ha det rumpa ;)

2011-09-07 @ 21:27:24
URL: http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0