Lycka

Idag fick ja mitt paket :D

Hur gla som helst springer ner på ica och hämta ut det :)
Kommer hem öpnnar provar och älskar de nya jeansen :D
Köpte även ett linne som dock va lite litet, eller ja jag kunde
ha de.
Nu ska jag bara g ner 7 kilo i vikt :)
Sedan är allt OK igen :)

Imorgon börjar jocke tidigt men slutar även tidigt :)
Längar tills vi får den nya TV =)
Blir inte ännu men snart så :)

känns inge kul att vara ute och gå när de regnar som satan :/

I alla fall så har våran lilla jänta börja matvägra.
En kompis bad mig kolla på google.
Stod himla mycket om de, tack för tipset :)

Men just nu sitter hon på golvet med Jocke och hon diggar till musiken.
Sedan nynna hon till de också låter det som :)
Hihi så förbaskat söt våran jänta är alltså :)

Nåväl sov gott!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0