Ny vecka nya tag

Dags att börja träna!!

Jag och en kompis bestämdes oss för att börja träna tillsammans =)
Fast vi inte bor på samma ställe ringer vi till varandra och pratar medans vi
tränar.
Om nån av oss fuskar får den ett straff som den andra kommitg på :)
Hoppas de inte bli nått sånt iaf xD hihi..
Idag gick jag runt nödinge och till Nol en sväng :) börja gå redan 10:20 idag.
Va på affärn och köpte lite mat åt jänta :)
Sedan började jag min långa promenad till 12:20.
Vart rätt nöjd över min promenix idag, de börja regna på vägen hem så skyndade mig.
Pratade med sandra nästan hela vägen, de ringde massa annat folk med medans jag gick.
Så typiskt att folk ringer då man väl har andra att prata med xD haha
Men men, inge godis och sånt numera.
Har dock inte slutat helt med cola :/ Men indag har jag bara drucikt ett halv glas cola.
Så det är på väg åt rätt håll iaf :)

Tycker vi är duktig som peppar varandra :)
Hejja på oss!! =)

Näe nu blire lite fix här hemma.,
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0