På byn som vi säg!

Liten tur =)

Ah idag va jag på byn som vi säger hemma i Backe :P
Eftersom de va i Hjällö så säger vi byn tyck ja :P

Jag och Sofie va på barnkalas idag hos Anne med dottern Johanna.
De var hur kul som helst att träffa dem och tårtan vi gjorde va as
god kan jag lova er :)
Synd att jag aldigt tog kort som jag skulle göra :/
Vi var där i alla fall några timmar och de va skojsigt! =)

Sedan for jag och Jocke och käka därefter hem till Nödinge igen!
Då man kommer på såhär hundra år senare att vi skulle ju på
begravning imorgon och jag äger inga kläder som jag kan ha.
Va så lycklig häromdan att ja hittade alla kläder som en gång
va saknad.
Men tyvärr är man för FET.
Hmm varför kom man inte på de tidigare för!
Suck, men de går nog bra ändå.

Sitter nu och beställer lite kläder!
Jag behöver de kosta vafan de kosta vill.
Måste ha kläder! =)
Detta är ett par jenas jag har köpt! himla snygga tyck jag iaf :)



Ha de gött ;)
Puss<3


Kommentarer
Postat av: linda

Åh vilka läckra jeans :-) vill också ha snygga jeans men finns aldrig så de passar.

2011-09-08 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0