Pirr i magen!

Kärlek är för bra härligt!


Det är som när man skulle ses första gången!
Fyfan ja är pirrig i magen, gud va jag ska krama om min karl! =)
Haha en riktig härlig känsla kan jag säga er :D
Sist jag pratade med älskling va han i sthlm!
Känns som han är så himla långt ifrån mig!
Men nu är det faan inte länge kvar tills han kommer<3

Hade tänkte att lägga mig och sova innan dom kommer så tiden
går fortare! =)
Man gör ju allt! ^^ hihi.
Känns kanon att flytta kommer sakna alla mina vänner men tur de
går flyg så man kommer upp fort :)

Blir en lång dag imorgon, fy för att åka så långt.
Tur vi är två som kör, hoppas de går bra med lillpiga med!
Hon ha blivit åksjuk två gånger när hon åkt av mej.
hoppas hon inte bli de denna gång!

Ähh ska sova nu!
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa.W

Så sööt! Lika söt som sin mamma! :D

Kram <3

2011-09-03 @ 00:02:08
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0