Snart helg

Fara iväg en sväng

Juoo imorgon ska jag iväg en sväng på fest :)
Ska bli skojsigt de :)

Känns härligt att de snart är helg =)
Jocke är ledig på lördag så vi ska hitta på nått
roligt :) Sedan har jag börja leta efter babysim och hittat
ett ställe i Kungälv :) Så dit ska vi snart med och de längtar jag till =)
Har beställt lite mer bilder igen xD haha
shit de är inte lite bilder jag har heller :P Men förbannat roligt må jag säga :)

Sofie sitter och pratar för fulla muggar eller ja skriker numera xD
haha så sött när dom kommer på att dom kan skrika med.
Lite jobbigt emellanåt men de blir bättre :) tror jag ^^
Sedan har hon börja krypa lite, inte mycke men lite :)
Hon gillar mest att stå fast hon berehöver bra mycke stöd:P
Men shit nu börjar damen åh bli stor jue :O :)

Nåväl kommer lite bilder på våran lägenhet snart :)
hade så länge :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0