Tisdag

Dagarna bara går..

Dagarna bara går och går =)
Men tro inte att de är dåligt inte :)
Trivs skitbra här, än fast jag inte känner så många så trivs jag skitbra :)
Har funderat mer och mer på vad jag ska jobba med och utbilda mig till.
De få faan bli lastbilschaufför till att börja med :)
Måste utbilda mig till nått man få bra med pengar på :)
Sedan är jag en sån som stressar.
Vill inte sitta på kontor eller nått segt jobb.
Tänkte att jag skulle jobba på ex ikea eller nått på helgerna samtidigt som
jag går skola. Just bara för att få in pengar oxå :)
Mena de kommer la kosta några tusen att ta kortet.
Så ska kolla när utbildning finns :) Ska bli skoj detta känner jag!
i alla så fulligaste fall har jag vart ute och gått massa :)
Hittat en fin runda men vill gå längre.
Men de regnar och blåser så jävla mycke!
Nåväl har gjort min plikt för idag ;)
puss<3
Älskar dej Jocke!
Du är mitt allt vet du de??!! =)
Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin bild och lycka till med jobbet och utbildningen! :)

Kramar Lovisa! :)<3

2011-09-14 @ 08:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0