Ny vecka!

jobb hela veckan!

Medan Jocke får lite ledigt hade jag tänkt att jobb nästan hela veckan :)
Känns bra att få jobba lite men hade gärna velat vara hemma med j och s.
Men men pengar behöver man jue :P
Sedan har man ju vart ledig nästan över två år med så de räck för min del xD


Har inte hänt mycke denna dag må jag säga :)
Sofie har vart kraxlig så vi har vart inne idag.
Hon har sån jävla hosta asså, tycker hon har vart sjuk ofta nu senste.
Vet inte vad de beror på men de blir väl så när dom går på dagis.
Är de inte de ena så är de de andra :P


Ska leta lite leksaker åt Sofie med , hade tänkt att köpa en bobbycar till henne.
Finns massa saker man vill köpa till henne men vi har ju inte plats med allt :P
Nåväl man får göra plats helt enhelt :P haha
Äntligen sover hon hela nätter igen, hon slutade med de när hon fick influensan.
Men vi har lyckts vända det igen :)
Hon Somnar utan välling på nätterna vilket är skitbra :)
Hon har knappt tutten på dagarna, bara då hon ska sova eller blir ledsen :)
Min lilla bebis börja bl så stor.!
Näe nu blire mys framför tv :)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0