Seg..

Va äre för fel!!
Shit asså, är så himla trött och seg hela tiden..
Orkar fan inte göra mitt bästa på jobbet och de känns mindre bra..
Hmm vet inte varför jag blivit så trött..
Bruka skylla på att de e syster yster fel eftersom hon är gravid och trött
så blir jag automatiskt de med :P haha
EFtersom vi är tvillingar så känner vi av varandra rätt mycket och denna gång
skylle jag på henne ^^ hihi


Näe men de går faktistk bra att jobba, de blir långa dagar för tillfället.
Men de e kanon på ett sätt, money money money :P
Känns bra att tjäna in några extra slantar må jag säga :)
Blir väl att man far på ullared i sommar och handla en massa rat :P
Sedan stan och handla en massa nya kläder :P
Så mycket man vill göra och ha just nu :P hihi


Blir även att man åker upp till Norrland om 11 veckor :)
De känns bra att få åka hem och ladda batterina en sväng :P hihi
Ska va hemma i 2 veckor hade jag tänkt, få se om Jocke får semester då
eller inte.. :S
Hade lixom hoppats på att han skulle ha semester då.
Men blev visst ändringar och skit :S
Men men vi få se hure blir, hur som helst åker jag och proppen upp iaf :)


Näe är så himla trött.
Ska städa lite sedan blire sängen!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0