trött!

Liten Sofie va pigg imorse!


Sofie brukar oftast vara morgontrötter och vill inte kliva upp tidigt..
Men nu sedan vi börja väcka henne 5 på morgon för att hon ska på
dagis 6 har hon blivit allt mer morgonpigg av sig :P
Så idag vart de till åh kliva upp klockan 6.
Åhh idag är jag inte alls för pigg för att vilja kliva upp den tiden.
Men vad har man för val :P hihi

Sofie ville mest kramas här på morgon och så gav hon mig snutten
och hennes napp och sa så.
Sedan gav hon mig en den största kudden vi har och sa sig brevid mig.
Haha hon vet vad mamma ville tror jag :P

Nåväl så åt vi frukost och jag gjorde ett försökt att vika en bunt med tvätt, men
medans jag vek kastade hon ner de på golvet och jag fick vika igen.
Jaha klar med de och lägger in allt i garderoberna.
Går iväg för att lägga handdukarna i dabrummet och kommer tillbaka till
rummet och på den lilla stunden han n sofie riva ut min garderob.
haha, har nog viit tvätt för ett år känns det som :P
Sötnöt till bebis man har alltså :)
Sedan gick vi ut en sväng och gjorde några ärenden, va till lökaren och
i väntrummet träffade vi Sofie lekkompis Linnea.
Så dom fick leka en stund medans vi väntde på läkarn.
hihi de är en månad emmelan dom så dom har roligt ilag :)
Åhh nu är vi hemma och vi har ätit lunch och nu blire till åhh sova middag :)
Så puss på er så länge <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att du får lite sovmorgon när jag är ledig :-P

2012-04-24 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0