Dagarna som går..

Tar dagarna som de kommer
 
Har dratt på mig en jäkla förkyldning.. :(
Vart hemma sdan torsdagseftermiddags..
Men har bestämt mig för att åka och jobba imorgon iaf.
 
 
Som vanligt regnar det här i Göteborg och d suger.
Som vanligt lär de väl va sol när man jobbar :P haha
Men det är väl som de ska vara antar jag..
 
Sommar 2012 har vart helt underbar ändå :)
Vi va hem till backe på våran semester och 2 veckor går fort.
Vi va både på fjällsjömarknaden och dundermarknaden. :)
Träffa massa vänner och hade allmänt skoj :)
Har kommit på att man inte kan allt men de säger väl sig självt :P
DE har vart en sommar med skratt, tårar och många fina bilder :)
Vi har vart på liseberg ett antal gånger och vi ska även dit på lördag :)
Sedan har man mest jobbat och upptäckt lite av Göteborg :P
Många långa promenader och mycket godisätande, vilket kankse inte är de bästa.
Men få la försöka sluta med de om jag ska gå ner i vikt xD
Önska mig lycka till btw ;) haha
 
Har även en del planer på G här framöver.
Hur man ska lyckas och hur man ska få kraft till allt var en mycket bra fundering.
Men de ska väl gå, bara man vill antar jag :)
Blir mycket jobb och mycke sparande för min del kan jag säga :P haha
Vill göra så mycket men man kan inte göra allt.. 
Inte på kort sikt i alla fall.
 
Får lägga ut lite bilder vid ett senare tillfälle.
Min sladd till kameran ligger i Backe, några mil ifrån mig xD haha
Bra gjort där.
 
Näe blir till att laga nån middag nu!
puss på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0